Linkin Park w Polsce

Wybaczcie dłuższą nieobecność, ale ostatnio miałem mało czasu na cokolwiek. Pora więc na nadrobienie zaległości.

Właśnie skończyłem delektować się zimną kawą, którą zrobiłem sobie kilka godzin temu, więc pewnie szybko dzisiaj nie zasnę. Ale w sumie wstałem o 13:00, więc trochę jeszcze mogę posiedzieć. A więc tak sobie siedzę i słucham koncertówki Linkin Park, a konkretniej to całej płyty Hybrid Theory, którą zagrali na Download Festival 2014. I tak sobie tego słucham i nie mogę się doczekać końcówki sierpnia. Wszyscy fani Linkin Park doskonale wiedzą dlaczego, ale w sumie to jeszcze o tym tutaj nie pisałem, a wypadałoby. Otóż 25 sierpnia 2015 roku, zespół Linkin Park zagra swój kolejny koncert w Polsce! Mało tego, zespół zagra w… Rybniku, czyli w miejscowości, która graniczy z miejscowością, w której mieszkam. A to oznacza, że na koncert mojego ulubionego zespołu będę miał niecałe 15 km! Reasumując, lepiej być nie mogło. 😀

Ogólnie to pierwszy raz było tyle zamieszania z ich koncertem bo na długo przed oficjalną informacją pojawiły się plotki. Najpierw niektóre źródła twierdziły, że Linkin Park zagra w Krakowie, z kolei później twierdzono, że kapela wystąpi w Gdańsku, a na koniec pojawiły się plotki o Rybniku i to właśnie one okazały się prawdziwe. Wielu fanom się to nie spodobało bo nie jest to centrum Polski i niektórzy będą mieli daleko na koncert, a ponadto stadion w Rybniku, na którym zagra zespół, nie jest jakimś spektakularnym i wielkim obiektem. Ja jednak uważam, że koncerty nie mogą odbywać się tylko w centrum Polski. Jasne, wtedy nikt nie musi przejeżdżać całej mapy, żeby być na koncercie, ale z drugiej strony osoby mieszkające w Warszawie czy Łodzi, zawsze miałyby koncert na miejscu. Dlatego dobrze, że od czasu do czasu, różnego rodzaju koncerty odbywają się w innych miastach. Jak bym tam nie marudził, jakbym musiał jechać na koncert do Gdańska, do którego mam dalej niż do… Berlina! xD Ale na szczęście tym razem to ja będę miał koncert pod nosem i w ostateczności, po koncercie mógłbym wracać do domu nawet pieszo. 😀 A stadion w Rybniku może i nie pomieści tyle ludzi co ten we Wrocławiu, a i wyglądem Wembley czy Camp Nou nie przypomina, ale grały tam już dużych formatów gwiazdy. W ubiegłym roku wystąpił tam chociażby zespół Thirty Seconds To Mars. A chłopaki z Linkin Park nie na takich obiektach już grali. Za przykład można chociażby podać stadion Velodrom w czeskim Brnie – swoją drogą właśnie tam byłem na swoim pierwszym koncercie Linkin Park. Wyglądem i pojemnością dupy nie urywa, ale koncert był świetny. Tak więc Rybnik też da radę!

Bilety oczywiście zakupiłem w dniu, w którym ruszyła regularna sprzedaż. Jako członek fan clubu mogłem zakupić je w przedsprzedaży, ale wolałem kupić je w sklepie stacjonarnym i mieć je od razu w ręce, niż czekać na przesyłkę. Na koncert wybieram się ze swoją dziewczyną. Mam nadzieję, że tym razem oboje dostaniemy się na Meet & Greet. No, ale w końcu jestem cholernym szczęściarzem, więc na pewno tak będzie. W najgorszym wypadku, znowu będę miał miejsce pod sceną i podejdzie do mnie Chester. Ewentualnie wezmą mnie na scenę. xD

Przed chwilą zrobiłem sobie kolejną kawę. To już trzecia dzisiaj, więc na pewno szybko nie zasnę. Dobrze, że nie muszę jutro jakoś wcześnie wstawać bo do pracy dopiero na 12:00. 😀 Ale wracając jeszcze na chwilę do tematu koncertów, to w tym roku wybieram się jeszcze na Limp Bizkit do Krakowa. Nie jestem ich wielkim fanem, ale lubię sobie ich czasami posłuchać, a niektóre utwory bardzo mi się podobają. Na więcej koncertów w tym roku raczej mnie nie będzie stać bo trzeba by odłożyć trochę kasy na urlop. Planowałem też kolejny tatuaż w tym roku, mam już nawet termin, ale nie wiem co z tego będzie. Pewnie znowu przełożę termin.

Tak, wiem że bardzo przynudzam, dlatego będę już kończył. Pewnie mało kto dotrwał do tego momentu, ale dla tych, którzy dali radę, na zakończenie piosenka.

No i do zobaczenia na koncercie! 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: